نمایشگاه گروهی نقاشی «نور» با ارائه ۷۰ اثر از ۲۹ هنرمند، به همت زهرا قربانی در نگارخانههای لرزاده و فرشچیان موسسه صبا برگزار شد.
نمایشگاه گروهی نقاشی «نور» با حضور جمعی از هنرمندان جوان و هنرآموزان آتلیه باران در نگارخانههای لرزاده و فرشچیان موسسه فرهنگی هنری و پژوهشی صبا گشایش یافت.
به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری و پژوهشی صبا، این رویداد هنری به همت زهرا قربانی، مدیر آموزشگاه باران و از هنرمندان فعال حوزه هنرهای تجسمی، برگزار شده است.
در این نمایشگاه ۲۹ هنرمند با ۷۰ اثر نقاشی، جلوههایی متنوع از مفهوم نور را در قالب زبان هنر و بیان تصویری به نمایش گذاشتهاند.
آثار ارائهشده با تکنیکهای رنگ روغن، آبرنگ و اکریلیک خلق شده و هر یک بازتابی از نگاه هنرمندان به مفاهیمی چون روشنایی، امید، زندگی، طبیعت و زیباییهای پیرامون است. تنوع موضوعی و شیوههای اجرایی آثار، مخاطب را با تجربهای متفاوت از مواجهه با نور در عرصه هنرهای تجسمی همراه میسازد.
زهرا قربانی با بیش از یک دهه فعالیت آموزشی و هنری و حضور در بیش از ۲۰ نمایشگاه داخلی و بینالمللی، در این نمایشگاه تلاش کرده است بستری برای معرفی استعدادهای جوان و نمایش دستاوردهای هنری هنرآموزان فراهم آورد.
نمایشگاه «نور» فرصتی برای تماشای نگاههای خلاقانه و تجربههای هنری نسل جوان است؛ آثاری که هر یک با زبانی مستقل، مفهوم نور را به عنوان نمادی از آگاهی، امید و پویایی روایت میکنند.
این نمایشگاه روزهای ۸ و ۹ خرداد ۱۴۰۴ در نگارخانههای لرزاده و فرشچیان موسسه صبا میزبان علاقهمندان هنرهای تجسمی است.زیرتیتر پیشنهادی:«۲۹ هنرمند جوان با ۷۰ اثر، جلوههای نور را در نگارخانههای صبا به تصویر کشیدند»









۰ Comments